Oavsett om det är i verkstaden, på byggarbetsplatsen eller hemma: Festool App är din följeslagare för smart arbete och perfekta resultat.

Välkommen till Festool Sveriges serviceverkstad i Malmö
Med Online Repair har du maskinen tillbaka efter ca. 4-6 dagar. Och du, det är alltid fraktfritt oavsett maskinens ålder.
När en Festool-maskin är i behov av reparation är det bästa, billigaste och snabbaste alternativet att vända sig direkt till Festool Sveriges serviceverkstad i Malmö för en Online Repair. Så du har kommit helt rätt. Från vår egna svenska verkstad säkerställer vi att du får tillbaka din maskin så snabbt som möjligt och det är bara härifrån du får Festool Originalservice.
Vi arbetar med UPS som transportör, och när du beställer en Online Repair här på vår hemsida bestämmer du själv om UPS skall hämta ditt paket på en bemannad byggarbetsplats-, företagsadress eller om du själv vill lämna in den på en av de 250 UPS Access Points.
Inga mellanhänder, inga onödiga kostnader.
Tips som sparar din tid och sänker dina kostnader.
-
Är det värt att reparera?
Ja, det är värt att reparera dina maskiner, både för din verksamhet och vår miljö. Även om varje reparation är unik så vill vi ge följande prisexempel, som baseras på snittpris på de reparationer vi genomför. Prisexempel innefattar komplett reparation, d.v.s. arbete och material.Prisexempel, alltid fraktfritt.Sänksåg TS 55: 750 kr. exkl. momsDammsugare, hela CT-familjen: 1 335 kr. exkl. moms -
Lägg kl. 14 på minnet
Lämnar du in ditt paket på en UPS Access Point innan kl. 14 hämtas den samma dag och kommer fram till oss redan kl 9 dagen efter.
Vill du hellre ha din maskin upphämtad? Beställ då innan kl 14 så hämtar UPS nästkommande dag.
-
Skicka direkt i vår SYSTAINER
Vår SYSTAINER är godkänd som emballage, så det enklaste är att skicka direkt i den.
Har du större maskiner som inte ligger i SYSTAINER, exempelvis KAPEX, CS 70 eller dammsugare, ring oss på 040-670 10 30 så sänder vi dig emballage kostnadsfritt.